Teksti suurus:
A A A

KL Järva maleva välkturniir saalihokis.

02.11.2016
Eesmärk: Viia läbi Järva maleva  saalihoki võistlus.
Aeg:  13.november 2016.a. 10.00-14.00
Koht:  Väätsa Tervisekeskus.
Osalejad: Järva maleva ÜK, NKK, NK, KT vähemalt 6-liikmelised võistkonnad (võistkonna koosseisus võib olla kuni 10 mängijat).
 
        
1) Mängu normaalaeg kestab 2x10 minutit. Poolaegade vahel on 2-minutiline vaheaeg,
Vaheajal meeskonnad vahetavad väljaku pooli. Iga uus poolaeg algab lahtilöögiga väljaku keskelt. Mängu algus ja lõpp antakse vilesignaaliga.

2) Mänguaeg on jooksev. Mäng katkestatakse järgmistel juhtudel: deformeerunud pall, tõsine vigastus mängijal, viga võistlejale, piirde lagunemine, värav või lahtivise.

3) Mängijad
Mängu jooksul võib ühest meeskonnast korraga väljakul viibida maksimaalselt kuus mängijat, kellest üks on väravavaht. Võistlejad on varustatud mängukepiga (v.a. väravavaht). Soovituslik on, et võistkonna liikmed kannavad ühtset võistlusvormi. Väravavaht peab kandma kaitsemaski, muu kaitsva suunitlusega varustus on soovituslik.

4) Mängijate vahetamine
Mängijaid võib vahetada ükskõik millal ja ükskõik kui palju kordi. Vahetus toimub väljaku piirde juures. Uus mängija võib väljakule astuda siis, kui vana on lahkunud väljakult.

5) Kohtunikud
Mängu juhivad 2 kohtunikku, kes jälgivad mängu reeglitepärast kulgu. Mängu kohtunikud määratakse nendest võistkondadest, kes küll osalevad turniiril, kuid momendil ei mängi.

6) Lahtilöök
 Lahtilöök tehakse, mänguperioodi alguses või mängukatkestuse ja piirde lahti tulemise järgselt.

7) Sisselöök
Sooritatakse vähemalt 1,5 m kauguselt piirdest, arvestatuna kohast, kust pall väljaku piirdest väljus ning vastasmeeskonna mängijad peavad liikuma pallist vähemalt 3 m kaugusele.

8) Väravate lugemine
 Värav loetakse:  kui see on löödud väljakumängija kepiga (ka omavärav loeb).
Väravaks ei loeta: kui pall ületab väravajoone peale kohtuniku vilet; kui väravavaht lööb või viskab palli vastase väravasse; kui ründemängija takistab väravavahti temale määratud alas; kui ründemängija lööb värava peaga, käega või jalaga.

9) Keelatud on füüsiline kontakt mängijate vahel (nügimine, tõukamine, tahtlik takistamine) ning rusikareegel on, et mängukepp mängu ajal põlvest kõrgemale tõsta ei tohi (v.a. juhul kui toimub hoovõtt palli pealelöögiks eeldades, et ei vigastataks vastasmängijat).

10) Punktiarvestus
Võitja on see võistkond, kes kogub turniiril kõige rohkem punkte. Võrdsete punktide korral loeb omavahelise mängu tulemusena saadud punktide tulemus või selle viiki jäämisel, võistkondade poolt löödud kõigi väravate vahe. Võit annab võistkonnale 3 punkti, viik 1 ja kaotus 0 punkti.

11) Saabumine ja  soojendus: 09:30-10:00
                      Võistluste algus 10:00
                     Orienteeruv lõpp 14:00
 
12) Registreerimine: Eelregistreerimine toimub  meiliaadressile margus.tepnerkaitseliit.ee  mitte hiljem kui 07.11.16. kella 10.00.