Teksti suurus:
A A A

KL Järva maleva välkturniir saalihokis

Kestvus: 06.04.2014 -
Juhend
KL Järva maleva välkturniir saalihokis juhend.
Eesmärk: viia läbi Järva maleva  saalihoki võistlus. Aeg: 06.aprill 2014.a. Koht: Väätsa Tervisekeskus. Osalejad: Järva maleva allüksuste vähemalt 6-liikmelised võistkonnad (võistkonna koosseisus võib olla nii mehi kui naisi).

Võistlusreeglid:
1) Mängu normaalaeg kestab 2x10 minutit. Poolaegade vahel on 2-minutiline vaheaeg,
mil meeskonnad vahetavad väljaku pooli. Iga uus poolaeg algab lahtilöögiga väljaku keskelt. Mängu algus ja lõpp antakse vilesignaaliga.

2) Mänguaeg on jooksev. Mäng katkestatakse järgmistel juhtudel: deformeerunud pall, tõsine vigastus mängijal, viga võistlejale, piirde lagunemine, värav või lahtivise.

3) Mängijad
Mängu jooksul võib ühest meeskonnast korraga väljakul viibida maksimaalselt kuus mängijat, kellest üks on väravavaht. Võistlejad on varustatud mängukepiga (v.a. väravavaht). Soovituslik on, et võistkonna liikmed kannavad ühtset võistlusvormi. Väravavaht peab kandma kaitsemaski, muu kaitsva suunitlusega varustus on soovituslik.

4) Mängijate vahetamine
Mängijaid võib vahetada ükskõik millal ja ükskõik kui palju kordi. Vahetus toimub väljaku piirde juures.Uus mängija võib väljakule astuda siis kui vana on lahkunud väljakult.

5) Kohtunikud
Mängu juhivad 2 kohtunikku, kes jälgivad mängu reeglitepärast kulgu. Mängu kohtunikud määratakse nendest võistkondadest, kes küll osalevad turniiril, kuid momendil ei mängi.

6) Lahtilöök
Lahtilöök tehakse, kui mänguperioodi algus, mängukatkestus või piire lahti tulnud.

7) Sisselöök
Sooritatakse vähemalt 1,5 m kauguselt piirdest, arvestatuna kohast, kust pall väljaku piirdest väljus ning vastasmeeskonna mängijad peavad liikuma pallist vähemalt 3 m kaugusele.

8) Väravate lugemine
Värav loetakse, kui see on löödud väljakumängija kepiga (ka omavärav loeb).
Valesti löödud väravad, mida ei arvestata. Kui pall ületab väravajoone peale kohtuniku vilet. Kui väravavaht lööb või viskab palli vastase väravasse. Kui ründemängija takistab väravavahti temale määratud alas. Kui ründemängija lööb peaga, käega või jalaga värava.
    
9) Keelatud on füüsiline kontakt mängijate vahel (nügimine, tõukamine, tahtlik takistamine) ning rusikareegel on, et mängukepp mängu ajal põlvest kõrgemale tõsta ei tohi (v.a. juhul kui toimub hoovõtt palli pealelöögiks eeldades, et ei vigastataks vastasmängijat).

10) Registreerimine: Eelregistreerimine toimub  Järva maleva instruktor-koolitaja e-mailil jaak.tammikkaitseliit.ee  või mobiilil 58559982 kuni 04. aprillini 2014a.

11) Saabumine / soojendus: 12:30-13:00
 Võistluste algus 13:00
 Orienteeruv lõpp 17:00
        
12) Punktiarvestus
Võitja on see võistkond, kes kogub turniiril kõige rohkem punkte. Võrdsete punktide korral loeb omavahelise mängu tulemus või väravate vahe. Võit annab võistkonnale 3 punkti, viik 1 ja kaotus 0 punkti.